"תעביר את זה הלאה" תשע"ט

"א͟נ͟ח͟נ͟ו͟ ͟מ͟ג͟י͟ע͟י͟ם͟ ͟ל͟מ͟ק͟ו͟ם͟ ͟ש͟א͟ף͟ ͟א͟ח͟ד͟ ͟ל͟א͟ ͟ה͟צ͟ל͟י͟ח͟ ͟ל͟ה͟ג͟י͟ע͟.͟ ͟מ͟ד͟ל͟י͟ק͟י͟ם͟ ͟ש͟ם͟ ͟א͟ו͟ר͟ ͟ח͟ז͟ק͟ ͟ש͟נ͟ו͟ת͟ן͟ ͟ה͟ר͟ב͟ה͟ ͟כ͟ו͟ח͟ ͟ב͟ר͟ג͟ע͟י͟ם͟ ͟ק͟ש͟י͟ם͟ ͟ו͟ח͟ש͟ו͟כ͟י͟ם͟ ͟ל͟י͟ל͟ד͟י͟ם͟ ͟ה͟ח͟ו͟ל͟י͟ם͟.͟ ͟מ͟ח͟מ͟ם͟ ͟א͟ת͟ ͟ה͟ל͟ב͟ ͟ל͟ה͟י͟ו͟ת͟ ͟ח͟ל͟ק͟ ͟מ͟ז͟ה͟" (אמא של ג.ב.).

ת͟ע͟ב͟י͟ר͟ ͟א͟ת͟ ͟ז͟ה͟ ͟ה͟ל͟א͟ה͟- זו השנה הרביעית שביה״ס ״הדסים״ מקיים ערב חינוכי-ערכי שכולו נתינה. מדי שנה אנו מכינים ערכות הפעלה לילדים המאושפזים בבידוד בביה״ח ״הדסה עין כרם״. אתמול נפגשנו מורים, הורים וילדים בשמחה ובהתרגשות לקחת חלק בעשייה נפלאה זו. המפגש החל בכינוס בכיתות-ללמידה בחברותא. כל אחד קיבל דף הנחייה עם שלושה טקסטים. אנו מזמינים אתכם להמשיך ולעסוק בהם בבית. לאחר מכן התכנסנו במליאה ופגשנו את ר͟ח͟ל͟ ͟פ͟ל͟א͟י͟ העוסקת במחקרים קליניים, ונחשפנו לחשיבות חדר בידוד כשומר ומגן מחשיפה לחיידקים והצורך לשמור על החולה ממגע שיכול להזיק להם. את דבריה חיזקה מירה אסולין. פגשנו את ה͟ל͟י͟צ͟נ͟י͟ת͟ ͟ה͟ר͟פ͟ו͟א͟י͟ת͟,͟ ͟נ͟ח͟מ͟ה͟ ͟ב͟ו͟ל͟ה͟ ͟ב͟ו͟ל͟ה͟-͟שסיפרה על העבודה המשמעותית וכוחו של הצחוק כמסייע ומחזק. פגשנו את ע͟ו͟פ͟ר͟ ͟א͟ב͟ר͟ה͟ם͟ שהיה מאושפז תקופה ארוכה בחדר בידוד ותיאר את התחושה של הבדידות שקיימת שם ואת האור שמכניסה כל ערכה של בית ספר "הדסים" . משם התפזרנו בין 17 תחנות שהפעילו המורות והציעו מגוון פעילויות להכנה. 
הנהגת ההורים- הפעילה תחנה שבה ארזו חבילות שי מחטיפים לטובת האחיות במחלקה. תודה לצוות החינוך החברתי שמוביל ואחראי על ארגון הערב.
ערב זה מביא גאווה ורגש שייכות לקהילת "הדסים" השמחה לתת על אף שלא מכירים, זוהי נתינה אמיתית. 
אנו מודים לקטיה דקל העובודת ב"הדסה עין כרם" על שיתוף הפעולה וליווי הפעילות בפעם הרביעית, ולכל השותפים על ההתגייסות וההשקעה. מי ייתן ותמיד נזכה להיות בצד הנותן בשמחה ואהבה.

כניסה למערכת